"start a day with something sweet and end the day with something sweeter"

yang terbaik?
start our day with ayat2 chenta Dia
insyaAllah tenang+cool sepanjang hari
Dia kan romantik...
alwiz by our side..no matter what

"aku bukan ustazah,kenapa nak pakai tudung labuh?tutup dada da cukup"
"aku bukan ustazah,tak suka la orang panggil ustazah ni"
"aku bukan ustazah,aku bukannya baek mana pun"

senyum kelat,mata kedip2

kata2 tu doa wei
kau tak nak ke jadi lagi baek?
40 orang panggil kau ustazah,diorang doakan kau la tu
aku bukan cakap ustazah tu semua baik..tak!
tapi..dont u wanna be a better person?
aku sayang kau
jom r..aku tolong kau..kau tolong aku
kita sama2 tolong..nak masuk syurga sama2 kan?
kau dan aku sama je
kita sama2 banyak kelemahan+kekurangan
relax..xpe..nobody perfect
kita improve diri kita..step by step...
aku ada dengan kau
kau ada untuk aku kan?
Allah sentiasa ada untuk kita
><

"kalau nak buang tatu pada kulit pun dah pedih,
nak buang tatu dosa pada hati mesti akan jadi lebih pedih"

to live is learn
and to live is to learn
live.learn

we're in different the same boat but different cabin
aku paham apa yang kau rasa
aku pun pernah ada zaman gelap
yang lepas tu biarlah berlalu
we move forward k
never turning back!

we ll never reach perfection
coz there s alwiz room for improvement
yet get along the way to perfection
will learn to get better
><

nota kaki:hatimanusiaAllahyangpegang